ویدئو پروژکتور بنکیوTK800m دوباره با گارانتی شرکت لایف به بازار ماشین های اداری آمد

TK800

TK800

کمپانی BenQ که ماه گذشته ویدئو پروژکتور HT2550 را با قیمت 1500 دلار راهی بازار ماشین اداری کرده بود، هم اکنون یکی دیگر از حرفه ای ترین پروژکتور های خود را با نام TK800M به علاقمندان معرفی کرد؛ این ویدئو پروژکتور همانند محصول قبلی با قیمت مناسب و ارزانی به فروش خواهد رسید، این Video Projector TK800M با کارایی و قیمت مقرون به صرفه ای دارد می تواند رقیب سرسخت سایر ویدئو پروژکتور های بازار آی تی شود.

سیستم نوری 4K TK800M فقط از شیشه بالاترین درجه برای کیفیت تصویر برتر برتر استفاده می کند. آرایه لنزهای 4 گروهه 7 عنصر با دقت ، امکان نفوذ بیشتر نور را برای شدت طولانی مدت 4K فراهم می کند ، و پوشش های لنز پراکندگی ، کمترین میزان انحراف کروماتیک را به حداقل می رسانند ، بنابراین می توانید از وضوح درخشان 4K UHD مورد علاقه خود لذت ببرید.
رنگهای واضح در اتاق نشیمن نور محیط
با بهره گیری از لذت بصری کلی برای تمام سرگرمی های منزل ، تخصص رنگ BenQ کاملاً تعادل روشنایی بالا و رنگ های واضح را برای محیط های روشن و روشن ، به ویژه برای مسابقات هیجان انگیز ورزشی رقم می زند. بنابراین می توانید ورزش و فیلم تماشا کنید ، یا با خانواده چراغ روشن بازی کنید تا شادی را در چهره آنها ببینید.
عملکرد HDR10 و HLG با پشتیبانی HDR با ویژگی HDR منحصر به فرد با پروژکتور BenQ ، عملکرد محدوده دینامیکی TK800M با درخشش بیشتر ، دامنه کنتراست و بهینه سازی تصویر را در یک مرحله ارائه می دهد و همه جزئیات را در محتوای ویدیویی 4K برای لذت بردن از سینمای برتر ارائه می دهد.
حالت فوتبال
Football Picture Mode از تن های پوستی و چمنزارهای سرسبز و شاداب تری برای خیره کننده بزرگتر از زندگی با صفحه نمایش بزرگ از هر ثانیه مسابقه استفاده می کند. و Sound Mode Football هر گونه اظهار نظر گوینده را روشن می کند حتی وقتی در جو ورزشگاه فضای باز غوطه ور هستید.
Sport Picture Mode سایه های واقعی پوست ، رنگ های گرم چوب و قرمزهای روشن با رنگ سبز و آبی متعادل را برای پیش بینی صفحه نمایش بزرگ از عملکرد ورزشی سرپوشیده سریع در محوطه های چوبی ارائه می دهد. و حالت Sound Mode اظهارات گوینده و جزئیات صوتی روشن از کفش ورزشی را فشار می دهد ، سوت های داور و اسکیت های قراضه را در یک عرصه سرپوشیده برجسته می کند.
CinemaMaster Audio + 2 برای صدای عظیم
با فرکانس قابل توجهی گسترده تر فرکانس از صدای 5 وات قدرتمند قرار گرفته در یک محفظه صدا طنین انداز برای باس های عمیق و صعود بالا ، ارتقاء صوتی BenQ CinemaMaster Audio + 2 همچنین الگوریتم های EQ اختصاصی برای وضوح خالص و کیفیت صدای حسی را استفاده می کند که توسط استودیوهای هالیوود استفاده می شود. .
جزئیات ظریف و آوازهای خالص
دیافراگم درایور آلومینیومی TK800M آوازهای خالص و جزئیات ظریف را در فرکانس های متوسط ​​و بالا انجام می دهد.
باس Deep Resonant
محفظه رزونانس دامنه فرکانس وسیع تری را به ویژه برای باس های بسیار تشدید شده از بلندگوهای جمع و جور افزایش می دهد.
ماندگاری صدا حسی
آهنرباهای NdFeB مقاوم در برابر حرارت از کیفیت صدای حسی طولانی مدت و بدون تحریف اطمینان می کنند.
طراحی سبک ساده و راحت
طراحی سبک TK800M و طراحی براق و براق ، زیبایی شناسی زیبایی و همچنین کارایی بصری و طراحی سازگار با محیط زیست را برجسته می کند. علاوه بر شیک بودن دکوراسیون اتاق نشیمن شما با تنظیم آسان ، TK800M سرگرمی های منزل شما را برای لذت بردن از مهمانی ها ، ورزش ها ، فیلم ها برای دوستان و خانواده ساده و راحت می کند.
کلید خودکار برای راه اندازی آسان
مقابله با اثر ذوزنقه ای هنگامی که پروژکتور باید در خارج از مرکز قرار بگیرد ، مانند قرار گیری ساده در بالای یک جدول ، عملکرد عمودی کیستون تصویر را برای یک تصویر مربع حرفه ای تنظیم می کند. تصحیح کیستون باعث می شود که تصاویر متناسب با مکان های متنوعی به راحتی طراحی شوند.
صرفه جویی در مصرف برق و عمر طولانی لامپ
یک راه حل مبتکرانه که ضمن صرفه جویی در هزینه ، لذت تماشای شما را بیشتر می کند ، فن آوری BenQ SmartEco automatically به طور خودکار میزان روشنایی لامپ را بر اساس محتوا برای سیاه پوستان غنی تر تنظیم می کند و کنتراست را برای جزئیات تصویر افزایش می دهد. LampSave Mode بیشتر عمر لامپ های پروژکتور را تا 15،000 ساعت افزایش می دهد و تعویض لامپ و نگهداری را برای هزینه کمتری در مالکیت به حداقل می رساند.
بزرگنمایی 1.1 برابر برای انعطاف پذیری تصویر بزرگ
بزرگنمایی 1.1X فضای موجود را با طیف وسیعی از فاصله پرتاب به حداکثر می رساند

 

 

behnam
جولای 18, 2020
برچسب ها :